Prašymų ir skundų nagrinėjimas valstybės ir savivaldybės institucijose ir įstaigose: problemos ir jų sprendimo būdai - Mokymų klubas

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas valstybės ir savivaldybės institucijose ir įstaigose: problemos ir jų sprendimo būdai

Gruodžio 29 d. Nuotoliniai mokymai
Rinktis
Lektorius
Seminarą veda
Dr. Violeta Kiurienė turi daugiau nei 20 metų praktinės viešojo administravimo patirties. Dirbdama Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovų įstaigoje, lektorė sukaupė praktinės viešojo administravimo įgyvendinimo, administracinės teisės ir proceso taikymo, valstybės tarnybos ir vietos savivaldos teisinio reguliavimo įgyvendinimo, savivaldybių administracinės priežiūros vykdymo ir panašios patirties. Už aktyvų, nepriekaištingą ir profesionalų darbą skatinta Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, Vyriausybės atstovų apskrityse, universiteto rektorių, projektų vadovų ir kitomis padėkomis. Dr. Violeta Kiurienė taip pat turi daugiau kaip 17 metų mokslinio ir pedagoginio darbo patirties dirbdama dėstytoja Vilniaus universiteto Šiaulių…
Programa

Lietuvos Respublikos Konstitucijos 33 straipsnio 2 dalis įtvirtina piliečių teisę apskųsti valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ar pareigūnų sprendimus. Pagal oficialiąją konstitucinę doktriną, ši nuostata laiduoja piliečių skundo teisę, taip pat ir pareigūnų pareigą tirti tokio pobūdžio piliečių skundus ir prašymus. Valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir pareigūnų uždavinys – profesionaliai, atsakingai ir teisėtai nagrinėti gaunamus prašymus ir skundus. Tačiau, kaip rodo teismų praktika ir Seimo kontrolierių išvados, asmenų prašymai ir skundai valstybės ir savivaldybių institucijose ir įstaigose ne visada nagrinėjami atsižvelgiant į galiojantį teisinį reguliavimą. Dėl šios priežasties krenta piliečių pasitikėjimas valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis. Iš kitos pusės – šios institucijos ir įstaigos dažnai „užkraunamos“ prašymais ir skundais.

Šių mokymų tikslas – pažvelgti giliau į naująjį Viešojo administravimo įstatymo ir Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių teisinį reglamentavimą, atkreipti mokymų dalyvių dėmesį į kylančias problemas, parodyti jų sprendimo būdus, suformuluotus Seimo kontrolierių išvadose bei teismų praktikoje.

Mokymų programa:

  • Pagrindiniai teisės aktai, reglamentuojantys prašymų ir skundų nagrinėjimą, ir jų taikymo ypatumai: taikymo ribos, taikymo taisyklės, formos ir turinio problematika ir kt.
  • Administracinė procedūra nagrinėjant skundą: kada, kaip ir kiek plačiai bei giliai.
  • Reikalavimai, keliami administraciniam sprendimui kaip skundo nagrinėjimo rezultatui.
  • Asmenų prašymų nagrinėjimo specifika.
  • Atsakymų į prašymus ir skundus rengimo ir apskundimo tvarka.
  • Asmenų kreipimųsi nagrinėjimo ypatumai.
  • Viešojo administravimo įstatymo taikymo nagrinėjant skundus ir prašymus probleminiai aspektai bei jų sprendimo būdai teismų praktikoje bei Seimo kontrolierių išvadose.
  • Naujos redakcijos Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių teisinio reglamentavimo probleminiai aspektai bei galimi jų sprendimo būdai teismų praktikoje bei Seimo kontrolierių išvadose.
  • Kiti aktualūs prašymų ir skundų nagrinėjimo klausimai.
Dienotvarkė
Trukmė: 5 akad. val.

9:00

Seminaro pradžia
Seminaro pradžia

11:00 — 11:15

Pertraukėlė
Pertraukėlė

13:00

Seminaro pabaiga
Seminaro pabaiga
Bilietas
Daugiau dalyvių - didesnė nuolaida! Nuolaidos taikomos registruojant 2 ir daugiau dalyvių į šį renginį:
2 dalyviai - 8% nuolaida | 3 dalyviai - 12% nuolaida | 4 dalyviai - 16% nuolaida | 5 dalyviai - 20% nuolaida
Daugiau nei 5 dalyviai - susisiekite ir gaukite dar geresnį pasiūlymą!
gruodžio 29 d.
Nuotoliniai mokymai
110,00 
  • Nuotoliniai mokymai

Mokymų klubo

mokymus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Kiekvienas mokymų dalyvis papildomai gauna:
  • galimybę užduoti klausimus lektoriui (tiek mokymų metu, tiek pateikiant juos iš anksto);
  • mokymų dalyvio pažymėjimą;
  • mokomąją medžiagą;
  • galimybę peržiūrėti mokymų vaizdo įrašą (papildomai informavus);
  • kavos, arbatos bei užkandžių (mokymams auditorijoje).

Vidiniai
Mokymai jūsų organizacijoje

Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo  organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.

Atsiliepimai
Apie mus
Konferencijos

MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

Seminarai, kursai

Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

Vidiniai mokymai

MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

DUK
[Dažniausiai užduodami klausimai]