Karolina Telyčėnaitė - Kacvinskė
Viešojo pirkimo sutarčių sudarymo reikalavimai: išsamūs trijų dienų mokymai
Gegužės 2 d. — gegužės 9 d. Nuotoliniai mokymaiGegužės 2 d. — gegužės 9 d. Technopolis Beta
• Ką reiškia „kalbėti viešai“? Įvairios tokių kalbų formos ir situacijos, kada jos sakomos. Su kokiomis susiduriate Jūs? Problemos, kurias patiria kalbėtojai visais šiais atvejais.
• Gera viešoji kalba ir bloga viešoji kalba – kuo tai skiriasi. Savo ir auditorijos tikslų supratimas, auditorijos poreikių žinojimas ir temos, kuria kalbėsite, išmanymas. Lektoriaus pasirengimas, praktinis dalyko žinojimas ir pasitikėjimas savimi. Na, ir žinoma – charizma bei mėgavimasis tokia veikla… Kas iš viso to svarbiausia?
• Auditorijos baimė ir kaip su ja tvarkytis: atraskite malonumą… Keletas greitų ir veiksmingų pratimų. Savo įsitikinimų peržiūrėjimas. Kas tai yra nerimas, baimės, fobijos ir kiek žmonių turi viešojo kalbėjimo baimę.
• Nusiteikimas: kaip jis veikia informacijos perdavimą. Socialinės ir psichologinės nuostatos. Dėmesio nukreipimas ir sąmoningas savo paties dėmesingumo valdymas. Informacijos kodavimas ir dekodavimas. Grįžtamasis ryšys ir kas turi juo pasirūpinti. Komunikacinių įgūdžių lavinimas.
• Įtaigumas: kalbėjimas – tai ne vien kalba. Verbalinė kalba ir neverbalika (kūno kalba ir balsas). Mokomės naudotis visais šiais trimis kalbėjimo komponentais. Poza, mimika, rankų padėtis, gestai, judėjimas. Tyli ir / ar garsi kalba, intonacijos.
• Tekstas – svarbu ir tai, kaip parenkame ir dėliojame žodžius. Kalbos nuoseklumas, logika ir suprantamumas. Veiksmažodžiai ir jų formos (aktyvas ir pasyvas). Sinonimai, palyginimai ir kt. Kalbos vaizdingumas. Kontrastai, pauzės, pakartojimai. Humoras, asmeninės istorijos, pavyzdžiai, sėkmingi atvejai. Svarbiausia – ne kalbėkite, o kalbėkitės.
• Pasirengimas kalbai: planas ir kompozicija. Nuo ko pradėti ruošiantis? Kalbos pradžia, pagrindinė dalis, kulminacija ir pabaiga.
• Vaizdinės priemonės ir jų naudojimas. Kada jos padeda, o kada „padeda“? Vaizdo ir garso įrašai, rašomoji lenta, skaidrės.
• Auditorijos pasitikėjimas: kaip jį įgyti. O gal – užsitarnauti? Kalbėtojo savybės bei elgesys ir auditorijos pasitikėjimas juo.
• Dėmesys: kaip jį pritraukti ir kaip jį išlaikyti. Netikėtumas, kontrastas, asmeninė svarba. Žvilgsnio galia.
• Klausimai ir replikos – kaip tai suvaldyti. Geranoriškos ir negeranoriškos pastabos. Keblūs klausimai.
• Individualus kalbėtojo stilius. Asmenybės psichologinio tipo įtaka jam.
Deja, šie mokymai jau įvyko :( Gera žinia yra ta, kad mes galime informuoti jus apie tai, kada dar kartą organizuosime šiuos mokymus.
Žemiau nurodykite kontaktus, kuriais galime susisiekti.
Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.
Labai aktuali tema šių dienų kontekste. Į mūsų organizaciją kreipiasi daug karo pabėgėlių, norisi jiems padėti, tačiau baisu suklysti dėl teisinių klausimų neišmanymo. Iki šiol neturėjome įdarbintų trečiųjų šalių piliečių.
Mokymai surengti tinkamai, atsakyta į klausimus. Kitą kartą dalyvaučiau mokymuose po įstatymo pakeitimo lydimųjų teisės aktų priėmimo, nes kol kas lieka daug nežinomųjų dėl įstatymo pakeitimo įgyvendinimo.
Viskas puiku, ačiū už aiškų temos išdėstymą.
Profesionalus, konkretus ir išsamus dėstymas. Gavome naujos, naudingos ir reikalingos informacijos. Labai vertingas seminaras. Ačiū!
Labai gerai, kad pateikiami konkretūs pavyzdžiai iš praktikos. Lektoriaus Viliaus Mačiulaičio mokymuose jų netrūko :)
Aiškiai, daug pavyzdžių, daug naudingos informacijos, palyginimų.
Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.
MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.
MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.