Kliento kelionės žemėlapis: tvarus ir sėkmingas verslas pažinus savo klientą - Mokymų klubas

Kliento kelionės žemėlapis: tvarus ir sėkmingas verslas pažinus savo klientą

Rinktis
Lektoriai
Seminarą veda
Dainoros Maziliauskienės patirtis – daugiau nei 7 000 konsultavimo valandų, daugiau nei 3 000 valandų vestų mokymų. Dirba su skirtingais verslo sektoriais: mažmeninė prekyba, logistika,…
Violeta Ališauskienė daugiau nei dešimt metų dirba procesų efektyvinimo srityje; vidinė trenerė. Daugiau nei 5 000 valandų vestų mokymų. Dirba su skirtingais verslo sektoriais: distribucija,…
Programa

Mokymai skirti: privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų įvairaus lygmens vadovams ir specialistams.

Klientų kelionių žemėlapiai padeda identifikuoti Jūsų produktų / paslaugų naudotojus ir tai, kaip jie susiduria su Jūsų įmone. Kurdami šį žemėlapį galite aiškiai įvardyti veiklos strategijos trūkumus, procesų spragas ir netobulumus.

Mokymų nauda:

  • Išmoksite sukurti kliento kelionės žemėlapį ir sužinosite, kokių klaidų reiktų vengti jį kuriant;
  • Suprasite, kaip naudojantis kliento kelionės žemėlapiu didinti savo pardavimus bei atrasti naujų plėtros galimybių;
  • Rasite savo verslo problemų sprendimus: sužinosite, kaip efektyvinti procesus bei šalinti švaistymus remiantis kliento patirtimi;
  • Išmoksite nustatyti tinkamiausius procesų KPI atsižvelgiant į kliento patirtį;
  • Išmoksite kliento pasitenkinimo ir lojalumo vertinimą išnaudoti kaip savo konkurencinį potencialą.

 

Programa

Kas yra kliento kelionė?

  • Kliento kelionė kaip procesų valdymo ir tobulinimo įrankis;
  • Kliento kelionės strategija ir tikslai;
  • Klientų kelionės silpnosios ir stipriosios pusės

Kaip parengti kliento kelionės žemėlapį?

  • Kaip atrodo kliento kelionės žemėlapis?
  • Šiuolaikiniai klientų kelionės žemėlapio pavyzdžiai;
  • Kaip pasiruošti klientų kelionės žemėlapio rengimui?
  • Praktinė užduotis. Klientų kelionės šablono pildymas pagal Jūsų įmonės procesus.

Kaip stebėti kliento kelionę?

  • Klientų pasitenkinimo ir lojalumo vertinimas;
  • Praktinė užduotis. Sąlyčio taškų, kur klientas susiduria su Jūsų įmone, identifikavimas;
  • KPI nustatymas sąlyčio taškuose.

Pokyčių inicijavimas procesuose:

  • Procesų tobulinimas;
  • Duomenų analizės rutinos;
  • Diskusija: ką savo įmonės veikloje galime keisti nuo rytojaus?
Rekomenduojama trukmė
6 akad. val.
Užklausa
Daugiau dalyvių - didesnė nuolaida! Nuolaidos taikomos registruojant 2 ir daugiau dalyvių į šį renginį:
2 dalyviai - 8% nuolaida | 3 dalyviai - 12% nuolaida | 4 dalyviai - 16% nuolaida | 5 dalyviai - 20% nuolaida
Daugiau nei 5 dalyviai - susisiekite ir gaukite dar geresnį pasiūlymą!
Atsiliepimai
Apie mus
Seminarai, kursai

Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

Konferencijos

MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

Vidiniai mokymai

MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

DUK
[Dažniausiai užduodami klausimai]