Strateginis valdymas - Mokymų klubas

Strateginis valdymas

Rinktis
Lektorius
Seminarą veda
Dainoros Maziliauskienės patirtis – daugiau nei 7 000 konsultavimo valandų, daugiau nei 3 000 valandų vestų mokymų. Dirba su skirtingais verslo sektoriais: mažmeninė prekyba, logistika, IS (IT), NT vystymas ir statyba, gamyba, energijos tiekimas, 3PL paslaugos, technikos nuoma, e. komercija.
Programa

Vien tik didesnio pelno siekis nekuria tvaraus verslo ir kvepia „antikvaru“. Kiekviena organizacija, siekianti tvaraus vystymosi ir augimo, turėtų žinoti kelią, kuriuo judės – suformuoti strategiją. Būtina ne tik analizuoti finansinius rodiklius, bet atsižvelgti į visą verslo architektūrą.

Antra, svarbu ne tik „turėti“ strategiją, bet ir ją įgyvendinti, o esant poreikiui gebėti ją adaptuoti pasikeitusioms sąlygoms.

Žinios:

  • Sužinosite, kokios yra šiuolaikinės strategijos formavimo tendencijos, metodikos ir kas tinka būtent Jums;
  • Įgysite žinių, kaip užtikrinti strateginių tikslų pasiekimą naudojant rodiklius, projektų valdymą ir kasdienę rutiną.

Įgūdžiai:

  • Išmoksite valdyti ir matuoti savo procesus: identifikuoti procesų dalyvius, tikslą, rezultatą, rodiklius;
  • Gebėsite nubraižyti procesą taip, kad jis būtų trumpas ir lengvai skaitomas.

Kompetencija:

  • Gebėsite suderinti visų verslo dalyvių (akcininkų, vadovų ir darbuotojų) interesus ir „parduoti“ strategiją darbuotojams;
  • Įgalinsite darbuotojus imtis atsakomybės už strategijos įgyvendinimą, kad tai taptų kiekvieno kasdienio darbo dalimi.

Nauda organizacijai:

  • Įtrauksite darbuotojus į strategijos kūrimą ir formavimą taip užtikrinant atsakomybės prisiėmimą ir orientaciją į tikslą;
  • Įsidiegę strateginio valdymo ciklą atliepsite vadovų / akcininkų lūkesčius ir pasieksite verslo tikslus.

 

Mokymų programa

  Kaip integruoti strategiją į kasdienes verslo rutinas?

  • Strategijos rengimas ir įgyvendinimas – nuolatinis organizacijos procesas;
  • Jūsų tikslas – ambicinga, bet įgyvendinama strategija;
  • Kaip išvengti darbuotojų pasipriešinimo ir „parduoti“ jiems strategiją;
  • Skyrių kaip atskirų karalysčių integravimas per tinkamą motyvaciją.

  Kaip „popierinę“ strategiją paversti tikru rezultatu?

  • Strateginių tikslų formulavimo ir kaskadavimo principai;
  • Metinio veiksmų plano kūrimas: strateginiai rodikliai, projektai ir iniciatyvos, savininkų identifikavimas;
  • Trumpai apie rodiklius: koks turi būti „geras“ rodiklis. Proceso ir rezultato rodikliai;
  • Kaip užtikrinti metinio plano įgyvendinimą: kasdienės veiklos valdymo ir tobulinimo įrankiai.

 

Rekomenduojama trukmė
4 akad. val.
Užklausa
Atsiliepimai
Apie mus
Seminarai, kursai

Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

Konferencijos

MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

Vidiniai mokymai

MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

DUK
[Dažniausiai užduodami klausimai]