Skaitmeninės rinkodaros mokymai - Mokymų klubas

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Skaitmeninės rinkodaros mokymai

Rinktis
Lektorius
Seminarą veda
Gintarė Gulevičiūtė aktyviai domisi skaitmenine rinkodara ir e. verslu. Su skaitmeninės rinkodaros įrankiais dirba ir veda mokymus nuo 2014 m. Aktyviai dirba švietimo srityje, dėstomi dalykai: elektroninė rinkodara, reklamos pagrindai, rinkodara socialiniuose tinkluose ir kt. Atlieka mokslinius tyrimus, aktyviai dalyvauja mokslinėse konferencijose, rašo straipsnius e. verslo ir e. rinkodaros tematika, patirties nuolat semiasi mokslinėse tiriamosiose stažuotėse (2015 m. stažavosi JAV, 2016 m. Kinijoje, 2018 m. Pietų Korėjoje, 2019 m. Indonezijoje ir kt.).
Programa

Skaitmeninės rinkodaros mokymai yra orientuoti į susipažinimą su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, praktinio taikymo aspektai bus pristatyti aptariant konkrečias skaitmeninės rinkodaros priemones – SEM, SEO, socialinius tinklus, naujienlaiškius, internetines svetaines, taip pat bus konkrečiai pristatyta, ką reikia žinoti taikant kiekvieną priemonę.

Mokymų metu dalyviai: 

  • susipažins su vartotojų patirties strategijos formavimu e. komercijos kontekste;
  • praktiškai pritaikys paieškos sistemos rinkodarą ir vaizdinę reklamą su Google Ads;
  • įgis žinių apie socialinių tinklų praktinio taikymo aspektus e. komercijos kontekste;
  • sužinos, kas yra pakartotinė rinkodara ir kaip prekių ženklai pasiekia konkrečius vartotojus internete;
  • įgis žinių apie nuomonės formuotojų, tinklalaidžių, tinklaraščių naudojamumą.

Pagrindinės temos:

  • Skaitmeninės rinkodaros priemonės – el. pašto rinkodara, Google Ads, SEO, socialinių tinklų rinkodara, tinklaraščiai, tinklalaidės, nuomonės formuotojų rinkodara.  
  • Google Ads paieškos kampanijų kūrimo pristatymas: raktinių žodžių pasirinkimas, raktinių žodžių optimizavimas, pagrindinės mokėjimo strategijos, vietovės taikymas, plėtinių naudojimas, statistikos analizė. Praktinė dalis – registracija į sistemą, paieškos kampanijos sukūrimas, pagrindinių funkcijų aptarimas.
  • Google Ads vaizdinės reklamos kampanijų kūrimas: reklamjuosčių (angl. banners) kūrimas, temų ir paskirties vietų taikymas. Praktinė dalis – registracija į sistemą, vaizdinės reklamos kampanijos sukūrimas, pagrindinių funkcijų aptarimas.
  • Pakartotinės rinkodaros kampanijų kūrimas Google Ads paskyroje. Auditorijų kūrimas. 
  • Google Ads sertifikavimo egzaminai. Papildomų šaltinių tolesniam mokymuisi aptarimas.
  • Reklamos, auditorijos pasiekiamumo, turinio Facebook, Instagram ir kituose socialiniuose tinkluose kūrimo principai.
  • E. komercijos svetainės svarba skaitmeninės rinkodaros kontekste. Vartotojų kelionės žemėlapiai (angl. customer journey maps) ir vartotojų patirties strategijos formavimas e. komercijos prekių ženklų kontekste. Skaitmeninio turinio rengimas skirtinguose vartotojo kelionės etapuose.
  • Vartotojų įtikinimo principų identifikavimas skaitmeninėje ir socialinėje medijoje.
     
Dienotvarkė
Trukmė: 8 akad. val.

9:00 — 12:46

Pradžia
Pradžia

10:30 — 10:45

Pertraukėlė
Pertraukėlė

12:15 — 13:00

Pertrauka
Pertrauka

14:45 — 15:00

Pertraukėlė
Pertraukėlė

16:15 — 12:46

Pabaiga
Pabaiga
Bilietas

Deja, šie mokymai jau įvyko :( Gera žinia yra ta, kad mes galime informuoti jus apie tai, kada dar kartą organizuosime šiuos mokymus.
Žemiau nurodykite kontaktus, kuriais galime susisiekti.

Gauti pranešimą apie naujus mokymus šia tema

    Daugiau dalyvių - didesnė nuolaida! Nuolaidos taikomos registruojant 2 ir daugiau dalyvių į šį renginį:
    2 dalyviai - 8% nuolaida | 3 dalyviai - 12% nuolaida | 4 dalyviai - 16% nuolaida | 5 dalyviai - 20% nuolaida
    Daugiau nei 5 dalyviai - susisiekite ir gaukite dar geresnį pasiūlymą!

    Mokymų klubo

    mokymus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Kiekvienas mokymų dalyvis papildomai gauna:
    • galimybę užduoti klausimus lektoriui (tiek mokymų metu, tiek pateikiant juos iš anksto);
    • mokymų dalyvio pažymėjimą;
    • mokomąją medžiagą;
    • galimybę peržiūrėti mokymų vaizdo įrašą (papildomai informavus);
    • kavos, arbatos bei užkandžių (mokymams auditorijoje).

    Vidiniai
    Mokymai jūsų organizacijoje

    Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo  organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.

    Atsiliepimai
    Apie mus
    Konferencijos

    MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

    Seminarai, kursai

    Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

    Vidiniai mokymai

    MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

    DUK
    [Dažniausiai užduodami klausimai]