Rinkodara ir komunikacija savo jėgomis

Registruotis

Seminarą veda

Dainius Rutkauskas
Dainius Rutkauskas - praktikas, daugiau nei 20 metų besitobulinantis komunikacijos ir pardavimų srityje, pastaruoju metu dirbantis kaip laisvai samdomas ekspertas ir lektorius. Pasiekimų sąraše – dalyvavimas naujų pardavimo skyrių, skambučių centrų atidaryme, dešimtys vidinių ir išorinių seminarų pardavimų tema tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Tai specialistas, pats perėjęs visus etapus – nuo pardavėjo skambučių centre iki regiono pardavimų atstovo, o vėliau ir įmonės vadovo, kuravusio didžiausius tiekimo ir pardavimo kontraktus. Patirtis kaupta Lenkijos, Airijos, Jungtinės Karalystės ir Lietuvos rinkose. Dainiaus Rutkausko seminarai pasižymi lengvu stiliumi, tinkama humoro ir saviironijos doze, tai tikrai charizmatiškas lektorius, gebantis parodyti žinomas tiesas kiek kitokiu kampu, pasidalinti konkrečiomis įžvalgomis ir duoti praktinių patarimų.

Programa

Apie ką šie mokymai?

Patirtimi pagrįstas ir sėkmingai išbandytas metodas visiems, kas svarsto apie logišką, efektyvią ir įmonės vertybėmis pagrįstą Rinkodaros ir komunikacijos strategiją, tačiau neturi didelėms korporacijoms prieinamų investicinių lėšų. Metodo esmė – naudotis išimtinai vidine arba nesudėtingai pasiekiama išorine informacija ir jos pagrindu formuoti savo Rinkodaros politiką.

Kam šie mokymai skirti?

Smulkioms bei vidutinėms įmonėms, turinčioms ambicijų ir personalo, galinčio vykdyti rinkodaros / komunikacijos funkcijas, arba svarstančioms tokio tipo projekto vykdymui / priežiūrai pasitelkti laisvai samdomus specialistus (freelancers).

Mokymų metu pateikiamas aiškus veiksmų planas, įžvalgos, praktiniai vykdymo patarimai. Apžvelgiama klasikinė Markomo (marketing and communication) plano schema, įskaitant taktinių veiksmų, rinkodaros ir komunikacijos turinio kūrimo technologijas, biudžeto sudarymo principus. Taip pat pateikiamas ekonominis rinkos lūkesčių tyrimo variantas, kurį įmonė gali atlikti savo jėgomis ir naudoti vėlesniam darbui formuojant savo komunikacijos politiką.

Mokymų poveikis įmonei

• Aiški pardavimų vystymo ir naujų klientų pritraukimo politika;
• Tvirtos įvaizdžio ir prekės ženklo žinomumo pozicijos rinkoje;
• Suderinta išorinė ir vidinė komunikacija;
• Efektyvus rinkodarai ir komunikacijai skiriamų lėšų panaudojimas;
• Galimybė savomis jėgomis susikurti būtiniausius rinkodaros ir komunikacijos įrankius.

Darbotvarkė ir temos

09:00–10:30 Pasiruošimo fazės iššūkiai:

• Esminiai išorinės ir vidinės komunikacijos principai;
• Trumpas Markomo struktūros pristatymas;
• Resursų apžvalgos metodika: žmonės, laikas, galimybė samdytis laikinus specialistus;
• Turimų produktų paruošimas Markomo veiksmams.

10:30–10:45 Kavos pertrauka.

10:45–12:15 Pasiruošimo fazės iššūkiai (tęsinys):

• Klientų duomenų bazės įvertinimas: kiek realu gauti mums reikiamus atsakymus;
• Strateginių krypčių nustatymas: kokio tipo informaciją turi teikti aukščiausio lygio vadovai;
• Tyrimo dalis: įrankiai, klausimynas.

12:15–13:00 Pietų pertrauka.

13:00–14:30 Konstruojame Markomą:

• Misija, vizija – šių apibrėžimų svarba, generavimo būdai;
• Vizualiniai sprendimai: logotipas, šriftas, spalvos, naudojimo instrukcijos;
• Bendravimo stilius (tone of voice);
• Įmonės (prekės ženklo) istorija;
• Raudonoji linija (red line) – paskirtis, generavimo būdai;
• Tikslinės auditorijos apsibrėžimas: kliento profilis, demografija, geografija.

14:30–14:45 Kavos pertrauka.

14:45–16:15 Konstruojame Markomą (tęsinys):

• USP (išskirtinių produkto pranašumų rinkoje) nustatymas;
• Turinio kūrimo gairės, komunikacijos raktažodžiai, turinio struktūra;
• Taktinio plano sudarymas: priemonės, resursai, grafikas, biudžetas;
• Vidinės ir išorinės komunikacijos suderinimas.

„Mokymų klubo“ mokymai tai:

Kompetetingi pranešėjai

Praktiniai patarimai

Pertraukėlės su užkandžiais

Asmeninės konsultacijos

Lektoriai atsakys į Jums rūpimus klausimus

Išsami mokymo medžiaga

Vietų skaičius ribotas!

Seminaro darbotvarkė

8:30 Dalyvių registracija
9:00 Seminaro pradžia
10:30 - 10:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė
12:15 - 13:00 Pietūs
14:30 - 14:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė
16:15 Seminaro pabaiga

Seminaro kaina:

Auditorinis seminaras - 120 Eur + PVM, nuotolinis seminaras - 110 Eur + PVM 120 Eur + PVM (su pietumis)

Seminaro trukmė:

8 akad. val.

Seminaras vyks:

2020-10-02
Nuotoliniai mokymai, Visoje Lietuvoje, Nuotoliniai mokymai (Į kalendorių 2020-10-02 9:002020-10-02 16:15Europe/VilniusMokymų klubas seminaras: Rinkodara ir komunikacija savo jėgomisMB „Mokymų klubas“ laukia Jūsų seminare: Rinkodara ir komunikacija savo jėgomis Seminaro data: 2020-10-02 Seminaro vieta: Nuotoliniai mokymai, Nuotoliniai mokymai 8:30 Dalyvių registracija 9:00 Seminaro pradžia 10:30 - 10:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė 12:15 - 13:00 Pietūs 14:30 - 14:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė 16:15 Seminaro pabaiga Iki susitikimo! MB „Mokymų klubas“ Tel. 8607 92076 info@mokymuklubas.ltNuotoliniai mokymai, Nuotoliniai mokymaiMB „Mokymų klubas“info@mokymuklubas.lt)
2020-10-02
Verslo centras „135“, Žalgirio g. 135, Vilniuje (Į kalendorių 2020-10-02 9:002020-10-02 16:15Europe/VilniusMokymų klubas seminaras: Rinkodara ir komunikacija savo jėgomisMB „Mokymų klubas“ laukia Jūsų seminare: Rinkodara ir komunikacija savo jėgomis Seminaro data: 2020-10-02 Seminaro vieta: Verslo centras „135“, Vilnius 8:30 Dalyvių registracija 9:00 Seminaro pradžia 10:30 - 10:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė 12:15 - 13:00 Pietūs 14:30 - 14:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė 16:15 Seminaro pabaiga Iki susitikimo! MB „Mokymų klubas“ Tel. 8607 92076 info@mokymuklubas.ltVerslo centras „135“, VilniusMB „Mokymų klubas“info@mokymuklubas.lt)