Apie ką šis seminaras ir kam skirtas?
Kritinės pirmosios pokalbio sekundės. Emocinio įtraukimo technikos. Tikslus pokalbio valdymas, poveikis priimamiems sprendimams, kova su derybinėmis manipuliacijomis ir dar daug kitų komunikacinių paslapčių, kurias turi žinoti kiekvienas pardavėjas. Parduodate telefonu? Vykstate į verslo susitikimus? Klientai patys pas Jus atvyksta? Visais šiais atvejais geram pardavėjui būtina nuolatos pasikelti profesinį tonusą, o šis seminaras – puikus būdas tai padaryti. Atsinaujinkite žinias, pabendraukite su kolegomis iš kitų verslo sričių, papildykite savo komunikacinį arsenalą naujais įrankiais. Mokytis niekuomet nėra vėlu, žinių nebus per daug, o šiuo atveju dar ir nenuobodu.
Seminaras skirtas įmonėms, dirbančioms visuose verslo sektoriuose: pardavimų komunikacija – universali, paremta psichologiniais faktoriais ir… leidžia generuoti pardavimus greičiau, paprasčiau bei maloniau.
Seminaro metu lektorius aiškiai pagrindžia paradoksalų teiginį, kad geriausių rezultatų pardavėjas pasiekia tą akimirką, kai jis nustoja pardavinėti ir pradeda tiesiog efektyviai bendrauti.
Seminaro programa:
– Įvadinė dalis: susipažįstame, susitariame dėl terminų, prisimename pagrindinius pardavimų pokalbio etapus, tarpasmeninės komunikacijos teoriją.
– Dažniausiai pasitaikančios komunikacinės duobės ir jų išvengimo metodai: ryšio su klientu mezgimas, aktyvaus klausymosi technikos, poveikio priimamiems sprendimams metodai, naudos kalba įveikiant prieštaravimus, ilgos kelionės sindromas, kryžminių pardavimų taktika.
– Emocinio įtraukimo technologijos: abipusiai mainų, SPIS, visuomenės nuomonės, įsitraukimo ir pasekmės metodai, konfliktų teorija, krizinio pokalbio valdymas.
– Kova su konkurentais: kaip išvengti palyginimo, geriausio pasiūlymo pateikimo metodas.
– Psichologinis pasiruošimas, dažniausiai pasitaikančios derybinės manipuliacijos, praktiniai patarimai, dienos apibendrinimas: kaip motyvuoti save pardavimams, kaip atpažinti manipuliacijas ir su jomis sėkmingai kovoti. Praktiniai patarimai: neverbalinė komunikacija telefoninio pokalbio metu, kūno kalba bendraujant gyvai, kova su komunikacinėmis klišėmis, verbalinėmis šiukšlėmis.