Pardavimai telefonu ir verslo laiškais - Mokymų klubas

Pardavimai telefonu ir verslo laiškais

Plačiau

Seminarą veda

Lauras Balaiša
Lauras Balaiša – verslo administravimo magistras, baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Buvęs „Coca-cola Bottlers Lietuva“ rinkodaros vadovas, prekybos tinklo „JYSK Lietuva“ steigėjas ir vadovas, viešbučio „Rinno“ bendraturtis. Turi daugiau kaip 17 metų patirtį verslo ir valstybinių organizacijų konsultavimo srityje. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs daugiau nei 20 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas, adaptuotas pagal jų poreikius ir veiklos specifiką. Per metus apmoko iki 1 000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešojo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką „Teorija–Treniruotė–Taikymas“, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti betarpišką bendravimą.

Programa

Hibridinio pardavimo telefonu ir laiškais modelis

  • Prisistatymo laiškas („kabliukas“), kuriantis kontekstą ir galimybę tęsti bendravimą.
  • Pasisveikinimas, prisistatymas, intriga, skambučio tikslo formuluotės, leidimas tęsti pokalbį.
  • Poreikio išsiaiškinimas ir santykio formavimas (per vadinamuosius follow-up skambučius), sutarimas dėl tolesnio veiksmo, kliento įsipareigojimo gavimas, užsakymo priėmimas, papildomas pardavimas (up \ cross selling).
  • Pokalbio įprasminimas \ atsisveikinimas.
  • Įtakos darymo principai: Poveikio laiptelių metodas.
  • Nuoseklūs ir vis didėjantys prašymai klientui, didinantys įsitraukimą ir kliento įsipareigojimą pardavėjui.
  • Pardavimų algoritmo sudarymas.
  • Praktinės užduotys.
  • Pavyzdžiai iš praktikos.

Seminare ugdomos kompetencijos:

  • sugebėjimas planuoti pardavimo pokalbį
  • sugebėjimas parengti veiksmingą verslo laišką
  • sugebėjimas sukurti palankų dalykinį santykį su klientais
  • sugebėjimas išsiaiškinti kliento poreikius
  • sugebėjimas parduoti papildomai
  • sugebėjimas gauti reikiamą kliento įsipareigojimą
  • sugebėjimas taikyti įtakos darymo principus komercinėje veikloje
  • sugebėjimas parengti aktyvių pardavimų algoritmus savo įmonei

„Mokymų klubo“ mokymai tai:

Kompetentingi pranešėjai

Praktiniai patarimai

Pertraukėlės su užkandžiais

Asmeninės konsultacijos

Lektoriai atsakys į Jums rūpimus klausimus

Išsami mokymo medžiaga

Gauti pranešimą apie naują seminarą šia tema