Pagrindinis šio seminaro tikslas – suteikti dalyviams išsamų supratimą ir praktines rekomendacijas apie stipraus organizacijos įvaizdžio kūrimą, vystymą ir palaikymą. Dalyviai susipažins su strategijomis, metodais, taisyklėmis ir realiais pavyzdžiais, kaip sukurti teigiamą įvaizdį, kuris leidžia pasitikėti organizacija ir taip padeda išlaikyti ilgalaikę sėkmę. Taip pat dalyviai sužinos, kaip valdyti organizacijos reputaciją, kai iškyla iššūkiai ar krizės ir keisti tiek įvaizdžio kryptis, tiek komunikacijos plano veiksmus.
Pasaulio ekonomikos vystymosi tendencijų analitikai prognozuoja, jog artimiausius dešimt metų, o gal net ir ilgiau, organizacijoms teks išmokti veikti itin greit besikeičiančiomis aplinkybėmis, nuolat mokytis adaptuotis prie pokyčių ir naujų iššūkių. Organizacijų įvaizdžio aspektai, buvę svarbūs stabilumo laikais gali nebetekti savo aktualumo, o nenumatytos rizikos gali tapti grėsme reputacijai ir sugriauti ilgus metus puoselėtą komunikacijos strategiją.
Seminaro programa:
• Organizacijos įvaizdžio ir reputacijos suvokimas bei reikšmė veiklos sėkmei.
• Įmonės/ organizacijos identiteto, kultūros, vertybių įtaka komunikacijai ir nesėkmių bei klaidų pavyzdžiai, praktiniai kūrimo metodai.
• Įvaizdžio, kaip organizacijos prekės ženklo ir unikalaus vertės pasiūlymo, kūrimas: formatai ir stiliaus atributai, kontrolinis privalomų darbų sąrašas.
• Organizacijos veiksmingos bendravimo su savo tikslinėmis auditorijomis (klientais, partneriai, institucijomis darbuotojais ir kt.) strategijos: pranešimų pritaikymas ir skirtingi komunikacijos kanalai.
• Įvaizdžio kūrimo viešojoje erdvėje, internete ir socialiniuose tinkluose valdymo ypatumai.
• Tvarumo įtaka ilgalaikio pasitikėjimo organizacija kūrimui ir atsparumui krizėse. Organizacinės elgsenos krizių metu taisyklės.
• Darbuotojų, kaip organizacijos įvaizdžio atstovų svarba.
• Realūs organizacijų įvaizdžio kūrimo pavyzdžiai: sėkmės atvejai, klaidos ir pamokos.
• Diskusija, išvados ir klausimai -atsakymai.