
Ingrida Varnavičė
Pagrindinis šio seminaro tikslas – suteikti dalyviams išsamų supratimą ir praktines rekomendacijas apie stipraus organizacijos įvaizdžio kūrimą, vystymą ir palaikymą. Dalyviai susipažins su strategijomis, metodais, taisyklėmis ir realiais pavyzdžiais, kaip sukurti teigiamą įvaizdį, kuris leidžia pasitikėti organizacija ir taip padeda išlaikyti ilgalaikę sėkmę. Taip pat dalyviai sužinos, kaip valdyti organizacijos reputaciją, kai iškyla iššūkiai ar krizės ir keisti tiek įvaizdžio kryptis, tiek komunikacijos plano veiksmus.
Pasaulio ekonomikos vystymosi tendencijų analitikai prognozuoja, jog artimiausius dešimt metų, o gal net ir ilgiau, organizacijoms teks išmokti veikti itin greit besikeičiančiomis aplinkybėmis, nuolat mokytis adaptuotis prie pokyčių ir naujų iššūkių. Organizacijų įvaizdžio aspektai, buvę svarbūs stabilumo laikais gali nebetekti savo aktualumo, o nenumatytos rizikos gali tapti grėsme reputacijai ir sugriauti ilgus metus puoselėtą komunikacijos strategiją.
Seminaro programa:
• Organizacijos įvaizdžio ir reputacijos suvokimas bei reikšmė veiklos sėkmei.
• Įmonės/ organizacijos identiteto, kultūros, vertybių įtaka komunikacijai ir nesėkmių bei klaidų pavyzdžiai, praktiniai kūrimo metodai.
• Įvaizdžio, kaip organizacijos prekės ženklo ir unikalaus vertės pasiūlymo, kūrimas: formatai ir stiliaus atributai, kontrolinis privalomų darbų sąrašas.
• Organizacijos veiksmingos bendravimo su savo tikslinėmis auditorijomis (klientais, partneriai, institucijomis darbuotojais ir kt.) strategijos: pranešimų pritaikymas ir skirtingi komunikacijos kanalai.
• Įvaizdžio kūrimo viešojoje erdvėje, internete ir socialiniuose tinkluose valdymo ypatumai.
• Tvarumo įtaka ilgalaikio pasitikėjimo organizacija kūrimui ir atsparumui krizėse. Organizacinės elgsenos krizių metu taisyklės.
• Darbuotojų, kaip organizacijos įvaizdžio atstovų svarba.
• Realūs organizacijų įvaizdžio kūrimo pavyzdžiai: sėkmės atvejai, klaidos ir pamokos.
• Diskusija, išvados ir klausimai -atsakymai.
Deja, šie mokymai jau įvyko :( Gera žinia yra ta, kad mes galime informuoti jus apie tai, kada dar kartą organizuosime šiuos mokymus.
Žemiau nurodykite kontaktus, kuriais galime susisiekti.
Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.
Labai aktuali tema šių dienų kontekste. Į mūsų organizaciją kreipiasi daug karo pabėgėlių, norisi jiems padėti, tačiau baisu suklysti dėl teisinių klausimų neišmanymo. Iki šiol neturėjome įdarbintų trečiųjų šalių piliečių.
Mokymai surengti tinkamai, atsakyta į klausimus. Kitą kartą dalyvaučiau mokymuose po įstatymo pakeitimo lydimųjų teisės aktų priėmimo, nes kol kas lieka daug nežinomųjų dėl įstatymo pakeitimo įgyvendinimo.
Viskas puiku, ačiū už aiškų temos išdėstymą.
Profesionalus, konkretus ir išsamus dėstymas. Gavome naujos, naudingos ir reikalingos informacijos. Labai vertingas seminaras. Ačiū!
Labai gerai, kad pateikiami konkretūs pavyzdžiai iš praktikos. Lektoriaus Viliaus Mačiulaičio mokymuose jų netrūko :)
Aiškiai, daug pavyzdžių, daug naudingos informacijos, palyginimų.
Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.
MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.
MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.