Nuo „galvų medžioklės“ iki atrankos: kaip rasti tinkamus darbuotojus? - Mokymų klubas

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Nuo „galvų medžioklės“ iki atrankos: kaip rasti tinkamus darbuotojus?

Rinktis
Lektorius
Seminarą veda
Aistė Mažeikienė - organizacijų psichologė, verslo praktikė, turinti 23 metų aktyvaus praktinių įgūdžių mokymo patirtį. Aistė taip pat yra parašiusi vadovėlį „Verslo derybos“ (VGTU, 2011 m.) ir eilę populiarių straipsnių Lietuvos bei užsienio verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose. Organizacinės psichologijos magistrė (VU, 1999 m.). 9 metus konsultavo personalo paieškos, atrankos klausimais, kuria, organizuoja ir veda įvairių organizacijų (verslo, viešųjų ir valstybinių) darbuotojų mokymus.
Programa

Kiekvienas mokymų dalyvis:

– Įgis žinių ir įgūdžių, kurie padeda išvengti atrankos proceso klaidų (kartais jos kainuoja organizacijai daugiau, nei galėjome numatyti).
– Sužinos, kaip korektiškai taikyti įvairius personalo paieškos (tarp jų daug dėmesio skiriama „Galvų medžioklės“ metodui) būdus;
– Susidarys taikomą sąrašą metodų, kurie užtikrintų darbuotojų atrankos greitį ir rezultatyvumą.
– Po seminaro sugebės sklandžiai organizuoti bei kontroliuoti atrankos procesą, naujomis praktinėmis užduotimis įvertinti naujai parenkamų darbuotojų tinkamumą pozicijai, kompetenciją.
– Išmoks taikyti „Įvertinimo centro“ ir „Slapto kliento“ metodus, kurie suteikia išsamios informacijos apie vertinamų kandidatų profesines bei asmenines dalykines savybes.
– Išmoks valdyti atrankos pokalbį (gaus pokalbio formas ir konkrečių klausimų pavyzdžius, kurie padėtų išvengti atrankos klaidų dėl patyrusių kandidatų sugebėjimo kurti įvaizdį.

Tai pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė.

Seminaro programa:

1. Konkretūs atvejai, kai atranka neduoda rezultatų: priežasčių analizė atskirose grupėse ir nesėkmių prevencija:

• Ką daryti, kai daugelis kandidatų jau moka save „parduoti“ vertingiau, nei yra iš tikrųjų?
• Ką daryti, kai specialisto reikėjo „vakar“, o per savaitę „atsirado“ tik du nelabai tinkami CV?
• Kaip elgtis su „svajonių kandidatu (-e)“, kad šis (ši) neatsisakytų Jūsų pasiūlymo?
• Ką daryti, kai nelabai turite ką pasiūlyti naujiems, bet ne „žaliems“?

2. Atrankos procesas: etapai, atrankos kriterijai, kandidatų ir jų kompetencijų įvertinimo procedūros.

• Atrankos kriterijai: pagrindiniai ir papildomi.
• Kandidato elgesio ir pasisakymo interviu atrankos metu analizė ir sprendimo apie jo tinkamumą priėmimas.
• Atrankos pokalbio vedimas.
• Pokalbio turinys: darbuotojų kompetencijos įvertinimas; darbuotojų vystymo galimybių numatymas.
• Pokalbio procesas: pokalbio tipo pasirinkimas; technikos. Grįžtamasis ryšys darbuotojui / kandidatui.
• Skirtingų kompetencijų įvertinimo metodai.
• Ar naudotini testai atrankai? Jei taip, tai kokie?

3. Atrankos metodų įvairovė – praktinės užduotys. Ką Jums verta žinoti apie „galvų medžioklę“?

• Kada tiesioginė paieška – neišvengiama?
• Kodėl bijoma „galvų medžioklės“?
• Kokią kainą mokame už „žvaigždę“ iš konkurentų?
• Darbuotojų motyvacijos tendencijos: anksčiau ir dabar.
• Derybos dėl atlyginimo.

4. „Sudėtingų“ pozicijų paieškos ir atrankos proceso kontrolės ciklas:

• 11 žingsnių siekiant užtikrinti, kad turėtumėte tą, kokio(-s) ir ieškojote: nuo rinkos tyrimo, patrauklaus pozicijos ir organizacijos pristatymo, pretendentų motyvavimo, organizacijos patrauklumo didinimo, iki galutinių derybų bei naujoko įtraukimo į komandą, jos / jo lojalumo stiprinimo priemonių.
• Organizacijų praktika ir atvejų analizė.

5. Personalo vadovų ir padalinių vadovų vaidmuo atrankoje. Atranka kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis.

• Praktinis veiksmų planas: atrankos principai ir procedūros Jūsų organizacijai.

Dienotvarkė
Trukmė: 8 akad. val.

8:30

Dalyvių registracija
Dalyvių registracija

9:00

Seminaro pradžia
Seminaro pradžia

12:15 — 13:15

Pietūs
Pietūs

16:30

Seminaro pabaiga
Seminaro pabaiga
Bilietas

Deja, šie mokymai jau įvyko :( Gera žinia yra ta, kad mes galime informuoti jus apie tai, kada dar kartą organizuosime šiuos mokymus.
Žemiau nurodykite kontaktus, kuriais galime susisiekti.

Gauti pranešimą apie naujus mokymus šia tema

    Daugiau dalyvių - didesnė nuolaida! Nuolaidos taikomos registruojant 2 ir daugiau dalyvių į šį renginį:
    2 dalyviai - 8% nuolaida | 3 dalyviai - 12% nuolaida | 4 dalyviai - 16% nuolaida | 5 dalyviai - 20% nuolaida
    Daugiau nei 5 dalyviai - susisiekite ir gaukite dar geresnį pasiūlymą!

    Mokymų klubo

    mokymus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Kiekvienas mokymų dalyvis papildomai gauna:
    • galimybę užduoti klausimus lektoriui (tiek mokymų metu, tiek pateikiant juos iš anksto);
    • mokymų dalyvio pažymėjimą;
    • mokomąją medžiagą;
    • galimybę peržiūrėti mokymų vaizdo įrašą (papildomai informavus);
    • kavos, arbatos bei užkandžių (mokymams auditorijoje).

    Vidiniai
    Mokymai jūsų organizacijoje

    Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo  organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.

    Atsiliepimai
    Apie mus
    Konferencijos

    MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

    Seminarai, kursai

    Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

    Vidiniai mokymai

    MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

    DUK
    [Dažniausiai užduodami klausimai]