Konferencijos moderatorė – ILAW LEXTAL asocijuotoji partnerė, advokatė Rūta Globytė
Kada ir kodėl organizacijoje atsiranda psichologinio smurto ir priekabiavimo atvejų? Pranešėja – organizacijų konsultantė Aistė Mažeikienė
– Kaip mes nenorėdami sukuriame kenksmingą darbo aplinką organizacijoje?
– Sąlygos psichologiniam smurtui ir priekabiavimui atsirasti. Psichologiniai aspektai;
– Vadovo ar organizacijos elgesio kultūros kūrimas ir įtaka.
Kaip organizacijose kurti psichologinį saugumą ir užkirsti kelią priekabiavimo bei psichologinio smurto apraiškoms? Pranešėja – organizacinio koučingo specialistė Janina Sabaitė-Melnikovienė
– Psichologiškai saugios darbo kultūros kūrimo prielaidos;
– Pokyčių ir veiklos valdymo neapibrėžtumo sąlygomis ypatumai;
– Darbo su žmonėmis, jų psichologija ir emocijų savireguliacijos kompetencijų įtaka vadovų darbe.
Psichologinis smurtas ir priekabiavimas: teisiniai aspektai ir kada perlenkiama lazda? Pranešėjai – ILAW LEXTAL partneris, advokatas Vilius Mačiulaitis ir vyresnioji teisininkė, advokatė Aistė Leščinskaitė
– Darbdavio, kito vadovaujančio personalo, kolegų kritika;
– Atsiskaitymai darbdaviui už atliktus darbus;
– Vienodų darbo sąlygų užtikrinimas, darbo laiko paskirstymas, skyrimas dirbti kitus darbus;
– Kitos situacijos.
Psichologinio smurto ir priekabiavimo atpažinimas, įrodinėjimas ir skundų nagrinėjimas. Pranešėjas – ILAW LEXTAL partneris, advokatas Tomas Bagdanskis
– Procedūros, kurių būtina laikytis gavus skundą;
– Kaip darbdaviui išlaikyti nešališkumą tiek galimai nukentėjusiojo, tiek kaltinamojo atžvilgiu? Kokias procedūras nusistatyti?
– Kokios prevencinės priemonės turi būti įgyvendintos gavus pranešimą apie psichologinį smurtą ir priekabiavimą?
– O jei pranešimas apie pažeidimą yra klaidinantis?
Komunikacijos svarba siekiant išvengti psichologinio smurto ir priekabiavimo organizacijoje. Konfliktų atpažinimas. Pranešėja – Tarptautinės koučingo federacijos (ICF) akredituota koučerė Danguolė Kraskauskienė
– Bendravimas ir stresas: kada sukeliame stresą to patys nesuprasdami?
– Viešos kritikos sakymas: kaip tai daryti tinkamai?
– Pritampantys ir nepritampantys darbuotojai: bendravimas su jais. Draugų būrelio formavimasis organizacijoje;
– Atsakomybės prisiėmimas padarius klaidą ir tinkamas to iškomunikavimas.