Kaip parduoti daugiau… nepardavinėjant?

Plačiau

Seminarą veda

Dainius Rutkauskas
Dainius Rutkauskas - praktikas, daugiau nei 20 metų besitobulinantis komunikacijos ir pardavimų srityje, pastaruoju metu dirbantis kaip laisvai samdomas ekspertas ir lektorius. Pasiekimų sąraše – dalyvavimas naujų pardavimo skyrių, skambučių centrų atidaryme, dešimtys vidinių ir išorinių seminarų pardavimų tema tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Tai specialistas, pats perėjęs visus etapus – nuo pardavėjo skambučių centre iki regiono pardavimų atstovo, o vėliau ir įmonės vadovo, kuravusio didžiausius tiekimo ir pardavimo kontraktus. Patirtis kaupta Lenkijos, Airijos, Jungtinės Karalystės ir Lietuvos rinkose. Dainiaus Rutkausko seminarai pasižymi lengvu stiliumi, tinkama humoro ir saviironijos doze, tai tikrai charizmatiškas lektorius, gebantis parodyti žinomas tiesas kiek kitokiu kampu, pasidalinti konkrečiomis įžvalgomis ir duoti praktinių patarimų.

Programa

Apie ką šie mokymai ir kam skirti?

Kritinės pirmosios pokalbio sekundės. Emocinio įtraukimo technikos. Tikslus pokalbio valdymas, poveikis priimamiems sprendimams, kova su derybinėmis manipuliacijomis ir dar daug kitų komunikacinių paslapčių, kurias turi žinoti kiekvienas pardavėjas. Parduodate telefonu? Vykstate į verslo susitikimus? Klientai patys pas Jus atvyksta? Visais šiais atvejais geram pardavėjui būtina nuolatos pasikelti profesinį tonusą, o šie mokymai – puikus būdas tai padaryti. Atsinaujinkite žinias, pabendraukite su kolegomis iš kitų verslo sričių, papildykite savo komunikacinį arsenalą naujais įrankiais. Mokytis niekuomet nėra vėlu, žinių nebus per daug, o šiuo atveju dar ir nenuobodu.

Seminaras skirtas įmonėms, dirbančioms visuose verslo sektoriuose: pardavimų komunikacija – universali, paremta psichologiniais faktoriais ir... leidžia generuoti pardavimus greičiau, paprasčiau bei maloniau.

Mokymų metu lektorius aiškiai pagrindžia paradoksalų teiginį, kad geriausių rezultatų pardavėjas pasiekia tą akimirką, kai jis nustoja pardavinėti ir pradeda tiesiog efektyviai bendrauti.

Seminaro programa:

09.00–10.30 Įvadinė dalis: susipažįstame, susitariame dėl terminų, prisimename pagrindinius pardavimų pokalbio etapus, tarpasmeninės komunikacijos teoriją.

10.30–10.45 Kavos pertrauka.

10.45–12.15 Dažniausiai pasitaikančios komunikacinės duobės ir jų išvengimo metodai: ryšio su klientu mezgimas, aktyvaus klausymosi technikos, poveikio priimamiems sprendimams metodai, naudos kalba įveikiant prieštaravimus, ilgos kelionės sindromas, kryžminių pardavimų taktika.

12.15–13.00 Pietų pertrauka

13.00–14.00 Emocinio įtraukimo technologijos: abipusiai mainų, SPIS, visuomenės nuomonės, įsitraukimo ir pasekmės metodai, konfliktų teorija, krizinio pokalbio valdymas.

14.00–14.30 Kova su konkurentais: kaip išvengti palyginimo, geriausio pasiūlymo pateikimo metodas.

14.30–14.45 Kavos pertrauka.

14.45–16.15 Psichologinis pasiruošimas, dažniausiai pasitaikančios derybinės manipuliacijos, praktiniai patarimai, dienos apibendrinimas: kaip motyvuoti save pardavimams, kaip atpažinti manipuliacijas ir su jomis sėkmingai kovoti. Praktiniai patarimai: neverbalinė komunikacija telefoninio pokalbio metu, kūno kalba bendraujant gyvai, kova su komunikacinėmis klišėmis, verbalinėmis šiukšlėmis.

„Mokymų klubo“ mokymai tai:

Kompetetingi pranešėjai

Praktiniai patarimai

Pertraukėlės su užkandžiais

Asmeninės konsultacijos

Lektoriai atsakys į Jums rūpimus klausimus

Išsami mokymo medžiaga

Gauti pranešimą apie naują seminarą šia tema