Įmonės kainodara: strategija, kainų nustatymas ir ekonominiai skaičiavimai - Mokymų klubas

Įmonės kainodara: strategija, kainų nustatymas ir ekonominiai skaičiavimai

Rinktis
Programa

• Kainodaros tikslai: pelnas, rinkos dydis, stabilumas ir kt.;
• Kainodaros strategijos ir kainos skaičiavimo metodai: kaštais pagrįsta kainodara, konkurencinė kaina, mokėjimo pajėgumo kainodara. Privalumai ir trūkumai;
• Paklausos elastingumas kainai ir galimybės kelti kainą. Veiksniai, lemiantys kainodaros sprendimus. Kainų keitimo strategijos;
• Kainos ir savikainos santykis. Skirtingi savikainos skaičiavimo būdai. Kintamosios ir pastoviosios sąnaudos, tiesioginės ir netiesioginės sąnaudos bei jų įtaka kainodarai. Lūžio taško skaičiavimai;
• Kaip atsakyti į klausimą: pasigaminti ar pirkti, tęsti gamybą ar nutraukti, kokia minimalia kaina imtis užsakymo?
• Apskaitos įtaka savikainai ir finansiniams rodikliams;
• Sąnaudų mažinimas ir sąnaudų perkėlimas, kaip kainodaros sprendimai;
• Kryžminis subsidijavimas, jo tikslai ir ribos.

Rekomenduojama trukmė
6 akad. val.
Užklausa
Atsiliepimai
Apie mus
Seminarai, kursai

Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

Konferencijos

MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

Vidiniai mokymai

MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

DUK
[Dažniausiai užduodami klausimai]