Seminaro tikslas – suprasti, kokie yra tiesioginės paieškos etapai ir principai, bei gauti informaciją:
• Kur ir kaip ieškoti?
• Kaip „parduoti“ mintį dalyvauti atrankoje?
• Kaip pristatyti organizacijos, pareigų bei komandos ypatumus tinkamiems kandidatams?
Seminaro programa:
Įvadas. Kas yra „galvų medžioklė“? Ar tai – kandidatų kvietimas dalyvauti atrankoje, ieškant jų CV duomenų bazėse ir socialiniuose tinkluose?
I. Kur rasti ir kaip atpažinti tinkamą kandidatą?
• Tinkamo mums žmogaus aptarimas. Kur tokių rasti ir kaip gauti kontaktus?
• „Auka“ ar „laimikis“? Kaip turėtų jaustis kandidatas, kurio ieškome, jei jis ieško kitokio darbo?
• Sąvokos „medžioklės laukas“, „kompanijos donorės“, „jaukai“ ir „medžioklės leidimai“.
• Tiesioginės paieškos ir atrankos kriterijai. Dažniausios vertinimo klaidos ir kaip jų išvengti?
II. Kas ir kada „medžioja“?
• Medžiotojas – vadovas ar personalo specialistai? Vadovo vaidmuo paieškoje ir atrankoje.
• Tiesioginė paieška kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis.
• Kada „medžiojame“? Laikas.
• Kaip „prieiti“ prie tinkamų kandidatų, kai turime išlaikyti atstumą (pandemija, nuotoliniai susitikimai – kiek jie veiksmingi „medžioklėje“?
III. Kaip „parduoti“ mintį dalyvauti atrankoje?
• Konkretūs „medžioklės“ etapai ir veiksmai.
• Kaip kalbėti su potencialiais kandidatais?
• Dažniausios bendravimo su kandidatu klaidos.
• Kaip „parduoti“ kompaniją? Vertės pasiūlymas. Kaip elgtis su „svajonių“ kandidatu, kad šis neatsisakytų mūsų pasiūlymo?
• Kaip patraukliai pateikti sudėtingus darbo aspektus?
IV. Kai pasirinktas kandidatas atsisako darbo pasiūlymo:
• „Vienu šūviu – du zuikiai“: naudokimės buvusiais kandidatais kaip savo ambasadoriais.
• Kokie tolesni veiksmai? Kada vėl susisiekti su kandidatu?