Darbuotojų atleidimo proceso valdymas: psichologiniai atleidimo pokalbio ir darbo su likusiais darbuotojais aspektai. Teisiniai aspektai - Mokymų klubas

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Krepšelyje nėra produktų.

Darbuotojų atleidimo proceso valdymas: psichologiniai atleidimo pokalbio ir darbo su likusiais darbuotojais aspektai. Teisiniai aspektai

Rinktis
Lektoriai
Seminarą veda
Aistė Mažeikienė - organizacijų psichologė, verslo praktikė, turinti 23 metų aktyvaus praktinių įgūdžių mokymo patirtį. Aistė taip pat yra parašiusi vadovėlį „Verslo derybos“ (VGTU, 2011…
Programa

Seminaras skirtas privataus ir viešojo sektorių visų lygių vadovams, personalo vadovams ir specialistams – tiems, kuriems tenka kalbėtis su iš darbo atleidžiamais (ar jau atleistais) žmonėmis, taip pat atsakinėti į pasilikusių darbuotojų klausimus ir tvarkytis su įtempta situacija po pasikeitimų.

Seminare ras atsakymus tie, kurie nori įgyti daugiau psichologinių žinių apie pozityvios nuostatos dėl pasikeitimų formavimą atleidimo iš darbo metu, sužinoti, kaip etiškai ir korektiškai atsisveikinti su darbuotoju, kaip ir kada pateikti jam informaciją apie atleidimą, kaip užkirsti kelią nepageidaujamiems padariniams – pasiliekančių darbuotojų nesaugumui, sumažėjusiam darbingumui dėl įtampos ir pačios organizacijos įvaizdžiui (tuo atveju, jei finalinis pokalbis vyks nekorektiškai).

Išmoksime, kaip „neuždaryti durų“ tokio pokalbio metu – nes nežinia, kur su atleistu iš darbo žmogumi susitiksite ir po kurio laiko.

Seminare taip pat bus aptarti darbuotojų atleidimo teisiniai aspektai.

1 dalis. Lektorė Aistė Mažeikienė. 9.00–14.45 val.

1. Atleidimo procesas: kas, kur, kada?

• „Teisingumo vykdytojo“ vaidmuo: budelis ar terapeutas?
• Ką keičia darbuotojų atleidimas?
• Asmeninis pasirengimas pateikti nepalankią informaciją.
• Nuostatos dėl pasikeitimų valdymas: kai chaosą verčiame naujų veiklos būdų paieška ir tvarka, grėsmes – galimybėmis, nuostolius – laimėjimais.
• Pozityvaus mąstymo principai kebliose finalinio pokalbio situacijose.

2. Atleidimo pokalbio struktūra ir eiga:

• Pokalbio struktūra.
• Informacijos pateikimo metodai.
• Argumentavimo principai.
• Atsakymai į klausimus: pasiruošimo ir savitvardos treniruotės.

3. Praktika ir konkrečių atvejų analizė. Pasirengimas galimoms darbuotojo reakcijoms:

• Informacijos „kodėl ir už ką?“ pateikimas: ką sakyti ir ko nesakyti finalinio pokalbio metu? Praktinės užduotys.
• Finalinis pokalbis: kritinių situacijų suvaldymas.
• Žmogaus reakcijų spektras kritinėse situacijose. Kaip suvaldyti kitus ir save?
• Kaip elgtis, kad žmogus pats prisiimtų atsakomybę už tolesnę savo karjerą?
• Priežastys, dėl kurių finalinis pokalbis užsitęsia iki kelių „priešpaskutinių“ susitikimų: kaip nebūti „mama“ ar „tėčiu“?

4. Po atleidimų, reorganizavimų ir pokyčių: kaip elgtis su pasilikusiais darbuotojais?

• Situacijos valdymas po atleidimo: potencialūs nuostoliai darbo efektyvumui ir organizacijos / skyriaus / padalinio įvaizdžiui.
• Komunikacija krizės ir gandų sąlygomis. Vadovų ir „antikrizinės komandos“ vaidmuo.
• Ar pasiteisina „viskas gerai, nieko neįvyko“ taktika? Kaip elgiasi likusieji ir kaip elgtis su jais?
• Rekomendacijos, kaip suvaldyti gandus ir „mitus“: praktika.

2 dalis. Advokatas Mantas Mikalopas. 15.00–16.30 val.

• Darbo sutarties nutraukimas darbuotojo valia;
• Darbo sutarties nutraukimas šalių susitarimu;
• Darbo sutarties nutraukimas dėl nuo darbdavio priklausančių priežasčių (svarbios priežastys, darbdavio valia);
• Darbo sutarties nutraukimas darbuotojui netinkamai atliekant darbo funkcijas;
• Darbo sutarties pasibaigimas dėl nuo šalių valios nepriklausančių priežasčių.

Dienotvarkė
Trukmė: 8 akad. val.

8:30

Dalyvių registracija
Dalyvių registracija

9:00

Seminaro pradžia
Seminaro pradžia

12:15 — 13:15

Pietūs
Pietūs

16:30

Seminaro pabaiga
Seminaro pabaiga
Bilietas

Deja, šie mokymai jau įvyko :( Gera žinia yra ta, kad mes galime informuoti jus apie tai, kada dar kartą organizuosime šiuos mokymus.
Žemiau nurodykite kontaktus, kuriais galime susisiekti.

Gauti pranešimą apie naujus mokymus šia tema

    Daugiau dalyvių - didesnė nuolaida! Nuolaidos taikomos registruojant 2 ir daugiau dalyvių į šį renginį:
    2 dalyviai - 8% nuolaida | 3 dalyviai - 12% nuolaida | 4 dalyviai - 16% nuolaida | 5 dalyviai - 20% nuolaida
    Daugiau nei 5 dalyviai - susisiekite ir gaukite dar geresnį pasiūlymą!

    Mokymų klubo

    mokymus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Kiekvienas mokymų dalyvis papildomai gauna:
    • galimybę užduoti klausimus lektoriui (tiek mokymų metu, tiek pateikiant juos iš anksto);
    • mokymų dalyvio pažymėjimą;
    • mokomąją medžiagą;
    • galimybę peržiūrėti mokymų vaizdo įrašą (papildomai informavus);
    • kavos, arbatos bei užkandžių (mokymams auditorijoje).

    Vidiniai
    Mokymai jūsų organizacijoje

    Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo  organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.

    Atsiliepimai
    Apie mus
    Konferencijos

    MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

    Seminarai, kursai

    Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

    Vidiniai mokymai

    MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

    DUK
    [Dažniausiai užduodami klausimai]