Biuro administravimo kursai - Mokymų klubas

Biuro administravimo kursai

Vasario 4 d. — kovo 31 d. Nuotoliniai mokymai
Rinktis
Programa

Dokumentų valdymas: nuostatos, kurios svarbios efektyviam biuro administravimui:  

  • Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nuostatos;
  • Dokumentų rengimo taisyklių taikymo aspektai;
  • Pagrindiniai dokumentų rengimo elementai;
  • Popierinių dokumentų rengimo ypatumai;
  • Vaizdo ir (ar) garso dokumentų rengimo ypatumai;
  • Įrašų rengimo ypatumai;
  • Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių taikymo aspektai;
  • Dokumentų valdymo organizavimas;
  • Dokumentų registravimas;
  • Dokumentų apskaitos dokumentų (dokumentacijos plano, dokumentacijos plano papildymų sąrašo, dokumentų naikinimo akto, bylų apyrašų sąrašo, bylų apyrašo ir jo tęsinio) rengimas;
  • Dokumentų tvarkymas;
  • Dokumentų saugojimo terminai;
  • Dokumentų saugojimą reglamentuojantys teisės aktai. Popierinių dokumentų išsaugojimas elektronine forma;
  • Dokumentų perdavimą reglamentuojantys teisės aktai.

Svarbiausi dokumentų archyvavimo klausimai:

  • Įvairių formų bylų (popierinių, elektroninių ir kt.) tvarkymas ir aprašymas;
  • Dokumentų vertinimas ir saugojimo terminų rodyklių taikymas;
  • Bylų apyrašų sąrašo, bylų apyrašų, dokumentų naikinimo akto rengimas;
  • Dokumentų saugojimas;
  • Dokumentų perdavimas toliau saugoti.

Elektroninių dokumentų valdymas: svarbiausia praktika:

  • Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo, kitų susijusių įstatymų ir teisės aktų reikalavimai;
  • Įrašų, elektroninių ar vaizdo ir (ar) garso dokumentų valdymo organizavimas;
  • Skaitmeninės kilmės dokumentų rengimas;
  • Oficialiųjų elektroninių dokumentų specifikacijų taikymas;
  • Dokumentų išrašų ar nuorašų rengimas;
  • Dokumentų tvarkymas, apskaita, saugojimas ir perdavimas toliau saugoti;
  • Dokumentų ir archyvų valdymo aktualijos: rengiami teisės aktų projektai.

 Personalo dokumentų valdymas:

  • Personalo dokumentų rengimas, tvarkymas, apskaita, saugojimas: svarbiausios taisyklės, rekomendacijos ir praktikos pokyčiai;
  • Sutartiniai santykiai: darbo sutartys, nekonkuravimo ir konfidencialumo susitarimai, papildomi susitarimai tarp darbdavio ir darbuotojo;
  • Lokaliniai teisės aktai: darbo tvarkos taisyklės, kolektyvinės sutartys, nuostatai, pareiginiai nuostatai;
  • Reikalingos vidinės tvarkos: atlyginimų sistema, (darbuotojų) asmens duomenų apsaugos tvarka, lygių galimybių užtikrinimo tvarka, informacinių technologijų (elektroninio pašto) naudojimo tvarka;
  • Vidinių personalo dokumentų rengimas: įsakymai, sprendimai, protokolai, įspėjimai, instrukcijos ir kt.;
  • Tinkamas darbuotojų priėmimo į darbą dokumentavimas: dažniausiai daromos klaidos ir advokato rekomendacijos;
  • Tinkamas darbo sutarties nutraukimo dokumentavimas: rekomendacijos ir praktika;
  • Darbo tvarkos pažeidimų dokumentacija;
  • Skatinamųjų išmokų dokumentavimas: premijų ir priedų skyrimas.

Administracinė kalba:

  • Lietuvių bendrinės ir administracinės kalbos santykis;
  • Kalbos taisyklingumo reikalavimai;
  • Dokumentų (raštų, protokolų, aktų, pažymų, įgaliojimų ir kt.) teksto ypatumai;
  • Praktiniai įmonių pavadinimų vartojimo klausimai;
  • Dokumentų pavadinimų rašymas, dokumentų pavadinimų sudarymas, dažniausios pavadinimų sudarymo klaidos;
  • Gavėjo rašymas dokumentuose, adresato ir kreipinio rašymas laisvos formos tekstuose, dažniausiai vartojami sutrumpinimai;
  • Skiriamųjų ženklų vartojimas tekstuose, citatų skyrimas;
  • Tikslumas dokumentų kalboje;
  • Pareigų pavadinimų rašymas dokumentuose, pareigų giminės vartojimas;
  • Datos ir laiko rašymas;
  • Būdingiausios kalbos klaidos ir stiliaus trūkumai.

Klientų aptarnavimas:

  • Šiuolaikinių klientų aptarnavimo standartų apžvalga;
  • Vidinė komunikacija: vertybės, komandos formavimas, draugiškos aplinkos kūrimas;
  • Komandos vertybių išgryninimas: kodėl svarbu komunikacijai su klientais?
  • Komunikacija kliento aptarnavimo procese;
  • Kliento emocinio pasipriešinimo, prieštaravimų įveikimas;
  • Klientų tipai, elgsena;
  • Kliento aptarnavimo proceso valdymas ir planavimas;
  • Organizacijos įvaizdis ir klientų aptarnavimo procesas;
  • Emocinis atsparumas, komunikacijos rekomendacijos.

Laiko ir užduočių valdymas:

  • Pagrindiniai laiko planavimo principai;
  • Kada turiu laiko, o kada ne?
  • Laiko planavimo auditas;
  • Kaip darant mažiau padaryti daugiau?
  • Gebėjimas įgyvendinti savo įsipareigojimus;
  • Prioritetų nusistatymas ir užduočių valdymas;
  • Pagrindinės laiko valdymo klaidos;
  • Kodėl mes atidėliojame darbus?
  • Pertraukos pailsėti: kada, kiek dažnai?
  • Galutinis terminas;
  • Efektyvaus laiko planavimo ir valdymo išlaikymas.

MS Office 365:

  • Įvadas į Microsoft 365;
  • Duomenų saugojimas ir dalijimasis (OneDrive, SharePoint);
  • MS Teams;
  • MS Word;
  • MS Outlook.
Papildoma informacija

Mokymai nuotoliu vyks vasario 4 d., 6 d., 11 d., 13 d., 18 d., 20 d., 25 d., 27 d., kovo 4 d., 6 d., 13 d., 17 d., 19 d., 24 d., 26 d., 31 d.

Dienotvarkė
Trukmė: 56 akad. val.

17:30

Mokymų pradžia
Mokymų pradžia

19:00 — 19:15

Pertraukėlė
Pertraukėlė

20:45

Mokymų pabaiga
Mokymų pabaiga
Bilietas
Daugiau dalyvių - didesnė nuolaida! Nuolaidos taikomos registruojant 2 ir daugiau dalyvių į šį renginį:
2 dalyviai - 8% nuolaida | 3 dalyviai - 12% nuolaida | 4 dalyviai - 16% nuolaida | 5 dalyviai - 20% nuolaida
Daugiau nei 5 dalyviai - susisiekite ir gaukite dar geresnį pasiūlymą!
Nuo vasario 4 d.
iki kovo 31 d.
Nuotoliniai mokymai
Original price was: 500,00 €.Current price is: 199,00 €.
  • Nuotoliniai mokymai

Mokymų klubo

mokymus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Kiekvienas mokymų dalyvis papildomai gauna:
  • galimybę užduoti klausimus lektoriui (tiek mokymų metu, tiek pateikiant juos iš anksto);
  • mokymų dalyvio pažymėjimą;
  • mokomąją medžiagą;
  • galimybę peržiūrėti mokymų vaizdo įrašą (papildomai informavus);
  • kavos, arbatos bei užkandžių (mokymams auditorijoje).

Vidiniai
Mokymai jūsų organizacijoje

Šiuos bei mokymus kitomis temomis galime suorganizuoti jūsų kolektyvui, nepriklausomai nuo  organizacijos dydžio ar veiklos srities. Mokymų programas pritaikome pagal kliento poreikius ir veiklos specifiką. Mokymai gali vykti ir nuotoliniu būdu. Spauskite mygtuką Susisiekti ir užpildykite užklausos formą. Netrukus susisieksime su jumis ir pateiksime išskirtinį mokymų pasiūlymą.

Atsiliepimai
Apie mus
Seminarai, kursai

Seminarus ir kursus veda kvalifikuoti savo srities ekspertai, todėl mokymų dalyviai gali būti užtikrinti, kad gaus aukštos kokybės paslaugas. Vidutinis mokymų įvertinimas yra 8,9 balo iš 10.

Konferencijos

MB „Mokymų klubas“ organizuojamose konferencijose pranešimus skaito Lietuvos ir užsienio šalių ekspertai, todėl šios konferencijos populiarios tiek tarp Lietuvos, tiek Tarptautinių įmonių.

Vidiniai mokymai

MB „Mokymų klubas“ taip pat organizuoja vidinius mokymus, kurie yra visiškai adaptuojami pagal kliento poreikius, kad dalyviai galėtų gauti maksimalią naudą per mokymams skirtą laiką.

DUK
[Dažniausiai užduodami klausimai]