Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. įsigalioja Reklamos įstatymo ir Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pakeitimai, kuriais už šių įstatymų pažeidimus baudos didinamos kone dešimt kartų. Šie pakeitimai svarbūs tiek stambiajam verslui, tiek ir mažoms bei vidutinėms įmonėms, nes baudas už reklamos ir sąžiningos komercinės veiklos pažeidimus jau yra gavę keletas šimtų įmonių. Todėl šioje konferencijoje surinkti skirtingų sričių specialistai – teisininkai, valstybės institucijų ir verslo atstovai analizuos svarbiausius klausimus, susijusius su šia atsakomybės taikymo pertvarka:
– Kaip institucijos vertins, interpretuos ir taikys šių įstatymų pakeitimus?
– Kokia yra institucijų praktika nagrinėjant reklamos ir sąžiningos komercinės veiklos pažeidimus?
– Kaip koreguoti savo įmonės rinkodaros ir kainodaros įpročius?
– Kaip įsivertinti vykdomas ir planuojamas vykdyti pardavimo skatinimo strategijas?
PROGRAMA:
Renginio moderatorė: Eglė Bakštytė, advokatų kontoros COBALT vyresnioji teisininkė
9.30-10.00 Pasitikimo kava, registracija
10.00-10.10 Įžanginis žodis
Eglė Bakštytė, advokatų kontoros COBALT vyresnioji teisininkė
10.10-10.30 Baudų už reklamos pažeidimus didinimo priežastys. Papildomos Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos funkcijos
Inga Grinevičė, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja
10.30-11.00 Bendrieji reikalavimai reklamai. Nesąžiningos komercinės veiklos draudimai
Inga Grinevičė, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja
11.00-11.30 Klaidinančios reklamos draudimai. Lyginamoji reklama. Praktiniai patarimai
Eglė Bakštytė, advokatų kontoros COBALT vyresnioji teisininkė
11.30-11.50 Kavos pertrauka, užkandžiai
11.50-12.10 Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos praktika tiriant reklamos pažeidimus
Laura Ivanauskienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vyriausioji specialistė – valstybinė maisto produktų inspektorė
12.10-12.30 PROVOKACIJOS REKLAMOJE, arba kas nerizikuoja, tas valgo braškes
Doc. Tomas Bartninkas, „McCann Vilnius“ strategijos vadovas
12.30-12.50 Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
12.50-13.20 Ar padidintos baudos gali atgrasyti nuo reklamos pažeidimų? Pranešėjų diskusija
13.20-13.40 Atsisveikinimo kava